Technologické trendy vytvárajúce budúcnosť médií a zábavy pre podnikový marketing

Technologické trendy vytvárajúce budúcnosť médií a zábavy pre podnikový marketing

Platformy, prostredníctvom ktorých sme vystavení hudbe, filmom a iným formám médií, sa vyvíjajú takým tempom, že je ťažké zabaliť naše hlavy okolo tohto fenoménu. A napriek tomuto tempu, v ktorom sa zábavný sektor vyvíja, môžeme urobiť určité predpovede, ktoré budú prospešné pre všetkých zúčastnených:
1. Umelá inteligencia
Jedným z prvých príkladov vplyvu AI v mediálnom a zábavnom priemysle je káblová služba TiVo , ktorá vytvorila personalizované odporúčania založené na návykoch sledovania používateľa.
AI môže byť použitá na rýchle vytváranie nových reklám a filmov a na zefektívnenie predprodukčných a postprodukčných procesov, čo robí všetky kroky súdržnejšie, menej nákladné a rýchlejšie.

umělá inteligenge.jpg

2. Prispôsobené reklamy
Vzhľadom na zvýšenú personalizáciu, ktorú umožňuje AI, je pravdepodobné, že všeobecné, tradičné reklamy a umiestnenia produktov budú čoskoro neexistovať. Tieto metódy sa postupne zrušia v prospech cielenejšieho, personalizovaného obsahu.
Je to len otázka času, kým sa reklamy stanú tak personalizované (s použitím AI, behaviorálnych údajov a dokonca rozpoznávania tváre), že každá reklama je nasmerovaná na konkrétnu osobu kupujúceho a nakoniec na konkrétnu osobu.
3. Blockchain
Blockchain je ďalším prvkom, ktorý má potenciál radikálne zmeniť zábavný priemysel. Jedným z hlavných problémov sektora je, že tvorcovia sú často finančne okradnutí distribútormi a značkami.
ENX Coin , ktorú založil RoccStar Youngblood, je jedným z prvých príkladov decentralizovanej streamingovej platformy, prostredníctvom ktorej sa tvorcovia, výrobcovia a spotrebitelia môžu zúčastňovať na spravodlivejšom systéme. Youngbloodova hudobná kariéra produkuje hity pre Chrisa Browna, Fergie, Jlo, Ushera a ďalších – a snaží sa priniesť decentralizáciu a efektivitu do priestoru, ktorý je notoricky odolný. Chce tiež poskytnúť nové distribučné modely na odstránenie sprostredkovateľa tým, že pôjde priamo k spotrebiteľom.

vývojář.jpg

Jeho platforma ponúka prístup k streamovaným službám a živým udalostiam pre hudbu, filmy a televíziu. Špecificky využíva blockchain na vytvorenie meny, ktorá je odolná voči falšovaniu a ktorá poskytuje transparentnosť pre všetkých zúčastnených.
V tomto bode sa objavujú mnohé otázky týkajúce sa zábavného sektora a tých, ktorí do neho investujú; je ťažké vedieť, čo sa stane s kolektívnym sledovaním, alebo s hlavnými značkami. Napriek tomu, že nemôžeme predpovedať, ako sa priemysel bude vyvíjať, môžeme urobiť určité predpovede založené na tom, čo sa stalo.